Tootearvustus: Dove teab siidja naha saladust ning Signal säravvalgete hammaste salaretsepti

november 05, 2015

Ma loodan, et teie nädal on möödunud kaunilt ning teguderohkelt. Minu oma on möödunud küll ülimegasuperhüper kiiresti - juba homme ongi reede! Varsti hakkan ennast valmis panema ka tänaseks kooliballiks, kuid enne veel näitan teile tooteid, mis ka enne ballile minekut minu tootelisti kuuluvad. Selleks, et tagada pehme ning hästilõhnav nahk, ulatab abikäe Dove ning säravvalge naeratuse eest hoolitseb Signal hambapasta ning ka sel korral suutis see mind positiivselt üllatada ning parajasse segadusse ajada, milline Signal pasta nüüd siis see kõige-kõigem on! :D

Kes meist ei tahaks säravvalgeid hambaid? Mina küll tahan ning seetõttu alustan Signal hambapastast, mis lubab hambaid valgendada juba peale esimest pesukorda. Etteruttavalt võin öelda, et siis see päris pole, kuid valgendav efekt on tootel küll olemas ning udujuttu pakendil ei aeta ;)

1) Signal White Now Gold hambapasta
Esialgu tundus mulle tuubi põhjal, et seda hambapastat on tõeliselt vähe ning õige pean saan poodi uut ostma minna. Jah, pastat on tõesti koguseliselt vähem kui mõnda teist pastat, kuid tegelikkuses kulub seda ka palju vähem. Minule piisas tõesti väga väga väikesest terakesest, et suu vahutaks ning kikud säraksid.
Pasta on nö "mitmetasandiline" ning sisaldab endas mitmeid erinevaid kihte, kuid pesemisel hakkab sinine koostisosa väga tugevalt domineerima. Nii kui pasta vähegi vahutama hakkab, muutub see tumesiniseks paksuks vahuks, mida aina juurde ja juurde kerkib. 
PS! Vaht on nii tugevalt sinine, et heledatele riietele saab pastast küll tugev vaenlane - pigem karta, kui kahetseda! See võib isegi kergelt kraanikaussi määrida, kuid see probleem laheneb ainuüksi veega, kuid kummaline on ikka, kui kraanikauss siniseid plekke täis on. Kuna pigment on väga väga tugev, siis kardan, et riietele sattudes seda nii kerge eemaldada pole.
Värvus värvuseks, vaht vahuks, aga see on minu arvates väga okei maitsega, nagu kõik Signal hambapastad. Järelmaitse on meeldiv, hingeõhk muutub värskemaks ning pesemise ajal maitse probleeme küll ei valmista ning pesemist ei sega.
See lubab esimesi supervalgendavaid tulemusi kohe peale esimest pesu, kuid mina hakkasin muutust märkama umbes nädala pärast (oeh, kahetsen, et ei tulnud varem selle peale, et enne-pärast võrdluspilt teha :/). Hambad muudab see kusjuures ka läikivaks, sõna otseses mõttes. Keelega katsudes on hambad sellised teistmoodi "libedad" :D :D :D
Kui nii palju mässamist ja "ohutuse tagamist" poleks selle toote värvuse tõttu, saaks see minult kindlasti maksimumpunktid, sest toime poolest vääriks see pasta seda kindlasti.

Signal White Now Gold hambapasta on saadaval kõikides suuremates kauplustes hinnaga 3-4 eur (hetkel Prsimas soodukas 2,49 eur!)
Hindeks 8/10

Keha pehmendamiseks tulevad appi aga Dove kehahooldustooted, et tagada niisutatud nahk ning siidpehmed käed. Karm talv on tulemas ning ega praegune sügiski just kõige sõbralikum pole. Käed lausa kriiskavad kinnaste järgi ning samuti võitlen viimasel ajal tihti käte kuivusega, vaatame, mida suudab pakkuda Dove.

2) Dove Derma Spa Goodness kätekreem
Ma tunnistan ausalt, ma ei oska seda kätekreemi kirjeldada ja see kirjeldus saab olema ülimalt kehv. Sellelaadse tekstuuriga kätekreeme pole eales kohanud ning seetõttu on raske sõnadesse panna ka seda, mida see teeb ning missugune on see tunne - seda peab ise kogema!
Alustan aga lõhnast, mis on ülimalt ülimalt meeldiv. Minu jaoks on see üsnagi tagasihoidlik lõhn, teiste testijate arvates aga pisut tugev. See on küll magus ja võib-olla veidike karamelline, kuid minu jaoks see häiriv pole.
Tekstuurilt on see hästi õhuline, kuid samas vesine, et tagada kätele niisutus ning nüüd oleme jõudnud keerulise kohani - mida see toode ikkagi kätega teeb?
See ei niisuta, samas ka niisutab. Toote niisutus ja kõik head omadused peituvad siidjas kihis, mille kreem käte ümber koob. See ei muuda käsi vesiseks ning mitte ka rasvaseks ega "kreemitatuks" seejustkui muudaks naha olemust täielikult ning seetõttu on raske sõnadesse panna toote tegelikku toimet. Mulle meeldib väga see, et see ei jäta käsi peale kreemitamist ületoidetuks ning käed ei hakka peale kasutamist higistama, mida mul juhtub väga-väga paljude kätekreemidega. Kummaline on aga see, et isegi kui see hoiab käed niisutatuna, siis ei paranda see üldse naha elastsust, mis peaks olema üks sellega kaasnev tunnus?
Tulemus kestab jällegi väga erinevalt, mida rohkem käed külma ja kahjustust saavad, seda rohkem vajavad ka niisutust, kuid mina olen kreemi kasutanud 1-2 korda päevas
Ma loodan, et ma suutsin nii mõnelegi küsimusele vastata, kuid see on tõesti toode, mille toime mõistmiseks tuleb see omal nahal ära proovida - väga väga superluks ning selle sügise/talve hitt-toode!

Dove Derma Spa Goodness kätekreem on saadaval kõikides suuremates kauplustes ning usun, et hind jääb vahemikku 3-4 eur (aga pead ei anna! :D)
Hindeks 10/10

3) Dove Derma Spa Godness ihupiim
Ihupiim minus küll sellist eufooriat ei tekitanud nagu kätekreem, kuid kiidusõnu leidub hulganisti ka selle toote kohta. 
Selle sarja kreemide koostis on küll lihtsalt öeldes ideaalne. Ka ihupiima koostis võlus mind täielikult, sest see on parajalt paks, samas ka piisavalt õhuline ning pole vesine, kuid siiski väga hea niisutaja. Kuidas selline kooslus moodustatud on jääb minu jaoks müsteeriumiks, kuid igal juhul kiidan sellist unikaalset koostist taevani - varem pole sellelaadse tekstuuriga toodetega kokku puutunudki! :)
Lõhna poolest on see ehk veel neutraalsem kui kätekreem, kuid samas jätab nahale kerge ja värskendava lõhna. 
Mulle meeldib see, et erilise koostise tõttu on kehakreemi väga mõnus nahale kanda. Seda ei kulu ohtras koguses ning naha niisutamisega saab samuti ideaalselt hakkama. Naha elastsus paraneb ning nahk on palju palju pehmem ning näeb niisutatud, hoolitsetud ja kaunis välja. 
Mis mulle aga väga ei meeldi on see, et tulemus kestab üpriski lühikest aega ning annab selle "vauu" vaid hetkeks peale kasutamist. Kui niisutada oma nahka õhtul enne magama minekut võib hommikul arvestada sellega, et tulemus on sama nagu enne kasutamist. Kreem justkui kaob naha sisse ning seetõttu ei püsi naha niisutatus väga pikalt, laisa kreemitajana on see minu jaoks suur miinus kõige hea kõrval :/

Dove Derma Spa Godness ihupiim on saadaval kõikides suuremates kauplustes, kuid jällegi jään täpse hinna teile võlgu, usun, et see jääb 4-5 euro kanti.
Hindeks 7/10

Tänaseks taas kõik, ilusat neljapäevaõhtut! :)
Eliise

You Might Also Like

0 comments