Tootearvustus: roosiline L'Oreali uus sari püsivusega võlgu ei jää!

oktoober 15, 2015

Ma vabandan väga selle eest, et viimasel ajal teid unarusse olen jäänud, asi on lihtsalt mingis eriti kiires elutempos mis mind hetkel tabanud on. Püüan aga ilusti vähemalt blogides reel püsida!
Täna räägin teile aga oma esimesest kogemusest selles vallas, kus ma sain aru, miks peabki maksma üle 3-4 euro ühe huulepulga eest ning miks ei saa jääda lootma 1-2 eurosele küünelakile. Uus elumoto küünelakkide ja huulepulkade ostmisel, kuigi tänased tooted on saadetud mulle proovimiseks. Ometigi võlusid need L'Oreali tooted mind nii, et tahaksin kohe ka kõiki teisi huulepulki ning küünelakke oma kollektsioonidesse haarata, sest püsivus teeb ikka päris paljudele minu senistele laadsetele toodetele silmad ette.

L'Oreali La Vie En Rose on tõeline eye-candy just nii nagu kirjeldati mulle tooteid enne nende teelesaatmist. Toodete toone saab eristada viie, meile juba varasemalt avalikkusest tuntud tegelaste abil, kellega olete ehk tuttavaks saanud juba Pure Reds kollektiooni abil. Uues sarjas on 5 uut küünelakki ning 5 huulepulka - igale huulepulgale on vastav küünelakk, millega on tingitud perfektne sobivus :)

La Vie En Rose sarja huulepulgad
Ma ei hakka igale huulepulgale kirjutama täpselt samasugust teksti vaid võtan kõik kolm korraga kokku, kuid igaühele lisan kirjelduse toonist ning mõnest eripärast.
Huulepulgad on kõik väga terava tipuga, mis teeb väga väga kergeks huulekontuuri järgi värvimise vältimaks pisikesi apsakaid.
Huulepulgad on oma koostiselt kreemjad, et need libiseksid mööda huuli, kuid samas pole need ka liiga kreemjad, et jätaksid huuli kleepuma. Vastupidi huulepulk kuivab huultel kiirelt selliseks, et see oleks kergelt matt, kuid samas ka valguse käes kumav. Matt tulemus tagab aga ülimalt hea püsivuse tundideks. Väga paljudeks tundideks! Mina olen huulepulka pannud peale hommikul (umbes poole 8 paiku) ning kella 12ks on tumedamad toonid endiselt mu huultel näha olnud. Küll pisut heledamana, aga siiski vau, vau, vau!!!
Väga meeldib mulle ka see, et huulepulkadel on nii mõnus tagasihoidlik lõhn, mis on tegelikult ka ühel mu teisel Color Richie sarja huulepulgal, seega, kes on L' Oreali huuletoodetega kursis, need oskavad seda väga hästi ette kujutada. Kergelt on see isegi roosine ning seetõttu sobib imehästi just seda sarja ilustama.

La Vie En Rose Color Richie sarja huulepulgad on saadaval kõikides suuremates kauplustes ning ilupoodides hinnavahemikus 12-13 eur.
Hindeks 9/10


La Vie En Rose sarja küünelakid
Te ju teate, milline närvikõdi mul iga küünelakiga kaasneb. Korraks on ilus ning juba poole päeva möödudes koorub naks ja naks maha. Ma tõesti olin juba väga neutraalne ning eriti rõõmust lakke ei hüppa, kui mulle mõni küünelakk testimiseks saadetakse. Esiteks seetõttu, et pean jälle midagi halba kirjutama, mille näol kannatab hinne ning minul on ka meel paha, lisaks näen kurja vaeva selleks, et küünelakk jääks püsima, aga ikka viskab ennast maha.. uhh.. lootusetu...
Nüüd saan aru, et alati see ei peagi nii olema. Nende lakkide puhul polnud ning ma olen selle üle nii nii õnnelik. Kuigi olen ka juba varem saanud soovitusi L'Oreali küünelakkide proovimiseks just hea püsivuse tõttu.
Mina sain oma küüned värviga kaetuna hoitud umbes 3 päeva, mis on väga muljetavaldav tulemus. Iga päev pidin veidike küll küüneservi parandama, sest sealt tahtsid ikka pisikesed täkked sisse tulla, kuid peamine on see, et need ei koorunud maha nagu krohv või värv vanadelt kooliseintelt (lihtsalt kujundlik väljend, eelmises koolimajas ei olnud tegelikult olukord selline! :D).
Küünelakieemaldajaga tulevad need samuti väga tublisti maha ning kuivavad samuti väga normaalse aja jooksul. Täielikult kuivanud on umbes 3-5 minuti jooksul (olenevalt kihi paksusest).
Pintsel on ka lakkidel piisava suurusega mistõttu on hea värvi küüntele kanda maksimaalselt kolme tõmbega. Lisaks ei pea kartma suurte mäkerduste pärast :)

La Vie En Rose Color Richie sarja küünelakid on saadaval kõikides suuremates kauplustes ning ilupoodides hinnavahemikus 4-5 eur.
Hindeks 9/10

La Vie En Rose Blake's
Huulepulk - minu toon see just pole. Minu jaoks liiiga beiberoosa ja neoonne. Kuidagi kahtlaselt tahab vajuda huule soonekestesse, lõhedesse... (ah vast saate ikka aru millest räägin :D) Blake huulepulk on lihtsalt täielik vastand kõikidele eelnevatele.. Mõne jaoks võib aga olla just see, mida kaua taga otsitud,
(pildil 2 kihti)
Küünelakk - küünelakk on jällegi korralik kümme. Väga armas ja tagasihoidlik lõheroosa toon just suviseks ajaks. Kindlasti tuleks peale kanda 2 kihti, et küüs alt kumama ei jääks. Ainus kõigist kolmest, mis jätab sellise nn "geellaki efekti".
(pildil 2 kihti)

La Vie En Rose Eva's
Huulepulk - toonilt pigem roosa, kuid samas annab ka lillaka varjundi, mis ühtlustab roosat mitte olemaks liiga Barbie-huul. Mina olen tooni enamasti peale kandnud ühe kihina, sest selle pigment on päris tugev, kuid intensiivsema tulemuse ning parema püsivuse tagamiseks 2 kihti paha ei teeks.
(pildil 1 kiht)
Küünelakk - Minu esimene lilla küünelakk (minu jaoks on see värv siiski pigem lilla kui roosa, nõustute?). Algul oli küll väga harjumatu, aga tegelikult on tegemist vägagi eriline sügistooniga. Hakkama saab ühe kihiga, kuid sellisel juhul võib jääda küünepind läbi kumama. 2 kihti oleks kindla peale minek, et saavutada ka tugevam püsivus! :)
(pildil 2 kihti)


La Vie En Rose J Lo's
Huulepulk - minu uus tuus lemmik meigikotis. Kergelt lillakas, kuid samas on hulgas ka päris palju tumepunast, mis sobib ideaalselt sügisesse või mõneks glamuursemaks ürituseks. On silmi särama pannud ka teistel peale minu. Lisaks on kõigist kolmest kõige parema püsivuse ning kõige tugevama pigmendiga.
(pildil 1 kiht)
Küünelakk - ka minu lemmik, hea valik J Lo! Kaunis läikega tumepunane, mis on samuti väga pigmendirikas ja väga naiseliku tooniga. Ideaalselt sobib kokku koos huulepulgaga! Samas on selle küünelakiga vaja kõige rohkem vaeva näha - iga kulumine on väga hästi märkata ning samuti ka apsakad küüneümbruses, aga see pole juba kindlasti mitte laki vaid erksa tooni viga, mille eest on võimatu pisivigu peita.
(pildil 2 kihti)

Lõpuks veel ka armas videolõik sarja tutvustamiseks: 

Roosa-mannast õhtu jätku teile printsessid! :)
Eliise

You Might Also Like

0 comments