Tootearvustus: õnneeliksiir Avoni parfüümiriiulil

oktoober 26, 2015

Lõpuks on käes aeg, mil ma saan tutvustada teile oma lemmikõhna. Kui tegu on lemmiklõhnaga, siis võite juba aimata, et hinnanguks on 10/10 kuid tutvustada tahaksin seda teile siiski ka veidike põhjalikumalt.
Kas teil on ka mõne lõhnaga nii, et tunneksite selle unepealt ära? Tänase lõhnaga just selline lugu ongi. Olin proovinud sama lõhnasarja kehakreemi, mille hõng mu lõhnameeli nii võrd palju paelus, et hakkasin seda pidevalt kõiksugustest muudest lõhnadest eristama. Näiteks tundsin ma selle kohe ära oma klassiõel, näiteks olen ma seda tundnud väga paljudel inimestel bussis ning kohati on see mulle endale ja teistele, kellelt olen küsinud, et kas see on see lõhn mulje nagu oleksin beib, kellel on kõik maailma lõhnad pähe õpitud ning mitte midagi targemat oma vaba ajaga peale pole hakata...
See on Avon Luck For Her parfüümvesi, mille populaarsus on meeletult suur, usun, et nii mõnigi minu blogi lugeja kasutab seda sama parfüümvett. Vaatame aga lähemalt, miks see nii tõsiselt mu südame võitnud on...
Avon Luck For Her parfüümvesi 

Mis tootega on tegu? 
kategooria: idamaised puuvilja-lillelõhnad
põhinoodid: särtsakas bergamott, öökuninganna, sametine sandlipuu
Peenelt naiselik ja provokatiivne segu särtsakast bergamotist, millest õhkub elegantseid tsitrusenoote, kreemikalt vanillisest öökuningannast ning läbinisti lummavast sandlipuust, mis annavad sulle enesekindlust.

Nagu mainisin, siis lõhnalt on need kehaemulsioonile üks ühele, kehaemulsioonist kirjutasin juba ammu ning selle arvustuse leiad: http://iluexpress.blogspot.com.ee/2014/11/tootearvustus-avoni-kehakreem-mis-on.html
Parfüümvee pudelike on taaskord nii armas, seekord kroonitud kuldse lipsukesena, mis toimib toote korgina. Pudelikesse mahub 50ml imehead lõhna.
Minule meenutab parfüümvee lõhn eelkõige magusat mandlit, kerget kaneeli ning vaniljet  (heh just nii olin seda lõhna kirjeldanud ka aasta eest!).
Mis mind selle lõhna juures eriti võlub on selle visa püsivus, mis kestab intensiivsena umbes 8 tundi kuid tuntavana veelgi kauem ning riietelt saab lõhna "eemaldada" ainult pesemise abil. Tõesti väga väga intensiivse ja tugeva noodiga lõhn. Kusjuures Avoni lõhnadest, mida olen proovinud, on see kõige tugevama püsivusega. 
Parfüümvesi on sobilik kindlasti suurtele magusaarmastajatele ja neile, kellele meeldivad hästi magusad ja tugevad vaniljelõhnad. Kuna selle lõhn on väga intensiivne, siis algul võib see nii mõnegi jaoks olla harjumatu, kuid hiljem õhuga segunedes muutub see ka ninasõbralikumaks. Selle lõhna puhul võin reklaamnumbriks öelda seda, et Tristan lausa palub, et ma seda lõhna kasutaksin :)
Minu poolt mitte üks nurin ning koht lõhnariiulil on kindlustatud ikka väga väga pikaks ajaks :)

Avon Luck For Her parfüümvesi on saadaval Avoni kataloogides http://www.avon.ee/ tavahinnaga 22.00 eur.
Hindeks 10/10




You Might Also Like

0 comments