Tootearvustus: kodune spaa Avoni abil

oktoober 19, 2015

Taaskord on mul rõõm teieni tuua üks suurem ports Avoni tooteid. Nende uus tootesari Planet Spa kollektsioonist kannab nimetust Volcanic Iceland ning kõik tooted sisaldavad endas vulkaaniliste kivide mineraale. Volcanic Island sarja kuuluvad puhastav mudamask, soojendav näomask, kehaõli ning kehasuflee.

Esimese hooga võiks kohe arvata, et tegu on meestele mõeldud sarjaga, sest kõikidel toodetel on tugev meesteparfüümi meenutav aroom. Minu jaoks on see aga liiga liiga tugev mistõttu soovitan teil kõigil algul võtta aega, et lõhnaga harjuda. Samuti olge valmis oma meestele seletama, kust see "uus lõhn" tulnud on :D

1) Avon Planet Spa Volcanic Iceland puhastav mudamask
Mina olen kokku puutunud ainult mudamaskidega näole, kuid terve keha jaks mõeldud mudamask on üllatus. Muidugi teeb suurem pind ka kasutamise veidike keerulisemaks. Näiteks tuleb toodet peal hoida 5-10 minutit. Mina piirdusin minimaalse ajaga, sest tuimalt 10 minutit seista ja oodata, millal mask nahal kuivab oleks liiga tüütu olnud. Minu uueks katsetuseks selle tootega on ette võetud see, et kanda seda peale enne sauna minekut. See võib toote kuivamisprotsessi ning toimet kiirendada ning parandada.
Mask on koostiselt suhteliselt kreemjas ning märjale nahale kandes muutub suhteliselt vedelaks ning seetõttu on seda üpriski lihtne laiali kanda. Mudamaskist oleks oodanud ka pisikesi koorivaid tükikesi ning "liivasemat" koostist, kuid see selleks. Võib-olla ilmuvad aga need osakesed nähtavale siis, kui toode on kantud kuivale nahale ning mask ise on täielikult kuivanud?
Tuleb tunnistada, et erilist vaimustust see toode minus ei tekitanud, ehk on probleem lihtsalt selles, et ma ei kasutanud seda õigesti. Nahk muutus küll sutsukene pehmemaks, kuid mitte nii pehmeks nagu oleksin peale pikka passimist ja möllamist oodanud. Kõige tuntav oli muidugi toote eriskummaline lõhn, mida eelnevalt ka kirjeldasin.

Avon Planet Spa Volcani Iceland puhastav mudamask on saadaval Avoni kataloogides tavahinnaga 12.60 eur (14. kataloogis soodushind 7.99 eur).
Hindeks 6/10


2) Avon Planet Spa Volcanic Iceland isesoojenev näomask
Kui kehamask minu südant soojaks kütta ei suutnud, siis lisaks südamele suudab see toode, millest kohe juutu tuleb soojaks kütta ka minu nägu. Soojendav näomask ei kategoriseeru minu silmis näomaski alla just seetõttu, et sellega tuleb nägu lihtsalt masseerida ning maha pesta. Ei mingeid pikki minuteid ootamist. Mask tõesti soojeneb näol ning esimesed märgid on tunda juba maski ainuüksi käte vahel kokku hõõrudes. Nii lahe!!!
Mask on koostiselt suhteliselt paks ning vastukaaluks kehamaskile on selles koorivad terakesed ilusti olemas ning see, kuidas toode sekunditega superkuumaks läheb on minu jaoks midagi täiesti uut ja mõnes mõttes eksootilist. Ei oskagi nüüd öelda, kumba omadust "süüdistada", kas koorivaid terakesi või kuumenevat ainet, kuid igaljuhul aitab toode väga palju kaasa sellele, et eemaldada surnud naharakke, meigijääke ning peale kasutamist on nahk tõesti siidpehme ja soe :)
PS! Toote puhul peab väga hoolas olema selle sulgemisega ning samuti ei soovitata hoida seda dušikabiinis.

Avon Planet Spa Volcanic Iceland isesoojenev näomask on saadaval Avoni kataloogides tavahinnaga 7.20 eur (14. kataloogis soodushind 4.49 eur).
Hindeks 10/10


3) Avon Planet Spa Volcanic Iceland kehaõli soojendavaks kehamassaažiks
Vulkaanilise kuumusega jätkame... Uudistooteks on kehaõli (ma nüüd pole kursis, kas Avonil üldsegi varem mõni kehaõli toodetud on - valgustage mind?!). Kui see peaks olema aga Avoni esimene kehaõli, siis on nad sellega ikka päris tublisti hakkama saanud ning eriti vahvalt on sisse peidetud ka soojendavad omadused. Mitte küll nii kuumad, kui näomaskis, aga siiski lõõgastust pakkuvad soojendavad toimeained on ilusti sellesse 150ml'sesse potsikusse ära mahutatud ning minu arvates on see küll üks väga tubli kogus.
Mina olen massaažiõli kasutanud tagasihoidlikult vaid iseenda peal masseerides valust tulitavaid lihaseid ning soojendav omadus aitab lihaste lõõgastumisel väga palju kaasa ning õli teeb kokkupuute nahaga palju libedamaks ning mõnusamaks. Massaažiõlide kasutamisel on parim tulemus siis, kui seda on pigem rohkem, kuid samas ei maksaks kehale ka konnatiiki tekitada mistõttu tuleb doseerimisel üsnagi tähelepanelik olla. Selle õli puhul tasub silmas pidada ka seda omadust, et see imendub suhteliselt kiiresti naha sisse ning seetõttu tulebki õli kogust pidevalt "värskendada".
Minu esimene kogemus massažiõliga ning "algaja õnne" kohta vägagi positiivne ja südantsoojendav! :)

Avon Planet Spa Volcanic Iceland kehaõli soojendavaks kehamassaažiks on saadaval Avoni kataloogides tavahinnaga 12.60 eur (14. kataloogis soodushind 7.99 eur).
Hindeks 9/10

4) Avon Planet spa Volcanic Iceland niisutav kehasuflee
Tunnistan ausalt, ma ei osanud sellest kehasufleest eriti midagi head oodata, sest Planet Spa ühe teise sarja näosuflee oli üks paras keemiapomm mu näo jaoks ning pikemasse kasutusse ei jäänud. Too suflee oli hästi vahuline ning juba läikis kummaliselt, mis pole näokreemile eriti omane.
Ka see suflee on see ebatavalise läikega ning seetõttu tõmbasi näosuflee ja kehasuflee vahele võrdusmärgi. Nüüd saan aru, et poleks pidanud seda tegema, sest kehasuflee on koostise poolest siiski palju nahasõbralikum.
Kuidas teile nüüd seda kirjeldada, mis on suflee ja tavalise niisutava kehakreemi vahe? Suflee on selline... õhulisem ja sulavam ehk teisisõnu nahaga kokkupuutel muutub see vedelamaks ning vesisemaks ning seeläbi aitab see nahka niiskemaks ja libedamaks muuta. Toote heaks omaduseks on see, et see imendub väga-väga kiiresti. Nahk on peale kasutamist palju pehmem ning niisutatum ning tulemus kestab normaalse nahatüübi puhul järgmiste päevadeni. Kuna mina väga agar kreemitaja pole, siis mina olen sufleega nahka kreemitanud 2x nädalas, mis on täiesti piisav. Küll aga tuleb arvestada tugeva aroomiga, mis peale kasutamist nahale jääb.
Väga mõnus on see, et toode ei ole toitev ning seetõttu ei jää nahale paksu nn "rasvakihti". Minu pahad eelarvamused suutis küll ümber lükata :)

Avon Planet spa Volcanic Iceland niisutav kehasuflee on saadaval Avoni kataloogides tavahinnaga 12.60 eur (14. kataloogis soodushind 7.99 eur).
Hindeks 8/10

Tulistasin teid nüüd ühe infopommiga, kuid loodan, et nüüd olete Volcanic Iceland sarja samahästi kui läbi proovinud :)
Eliise

You Might Also Like

0 comments