Tootearvustus: pühademeik Avonilt

detsember 15, 2014

Ega need jõulud enam nii kaugel polegi, 9 päeva on vaid jäänud ja minul on kõik jõulukingid ostmata :)
Ometigi olen ma juba jõudnud omale välja valida riided jõulupidudeks ja samuti täna tutvustaksin teile meigitooteid, mis sobiksid väga hästi ka mõnele jõulupeole nägu "ehtima".
Tooted on pärit taaskord Avoni pakist, mis mulle saadeti ja mille sisust rääkisin juba eelmisel neljapäeval huuleläigete näol.
Täna saan teile tutvustada lauvärvikvartetti ja põsepunaduot.


1) Lauvärvikvartett -  go natural
See 4 erineva värvitooniga palett on ideaalne naturaalse, kuid samas särtsaka jõulumeigi jaoks. Go natural komplektis sisalduvaid värvitoone saaks kirjeldada nii:
1 - beežikas valge säravate täpikestega
2 - kuldne säravate täpikestega
3 - oranžikas vasekarva toon säravate täpikestega
4 - matt pruun
Naha peal jäävad värvitoonid päris tugeva pigmendiga juba ühekordse pintslitõmbega ning ega nad sealt väga kergelt maha ei tulegi, hõõrdes kaob küll kerge kiht värvi, kuid minul oli päeva lõpuni näha, et olin omale hommikul lauvärvi peale kandnud. Väga tubli püsivus! :)
(appikene, mis värvi valgus mu naha tegi, nagu dracula..)
Lauvärvid on oma laia värvivaliku poolest kasutajasõbralikud, sest vaadake vaid, kui palju erinevaid komplekte värvikvartette on välja antud, igaühele miskit:
Tootega on kaasas laiema ja peenema otsaga pintslike, mis on väga hea abimees meigi tegemisel, sest ma ise eelistan švammi moodi meigiaplikaatoreid rohkem kui karvakestega (ehk mul on halvad pintslid?). Kuna tootel on ka pisut kreemjas koostis, siis haakub see päris hästi švammiekste külge ja värvi pudenemine on minimaalne. 
Karbikese sees on ka peeglike, mis on minu jaoks suur pluss, sellest olen ka juba eelnevalt rääkinud, kuidas mulle sellised all-in komplektid meeldivad, mida saab kõikjale endaga kaasa võtta, et ootamatutes olukrodades meiki värskendada.
Avoni meigikvartett on aga hea sõber algajale meikijale, kes soovib omale ühe komplekti abil teha vinge peomeigi, sest värvitoonid on nummerdatud ja pakendi taga on õpetus, kuhu iga värvi kandma peaks.
Nii proovisin ka mina omale meiki teha ja tulemus on teie ees, ei olegi vist kõige kohutavam, kuid eks mul seda arenguruumi ole piisavalt:
Ma tõesti soovitan teile soojalt Avoni värvikvartette, sest nendega on nii mugav omale vägagi glamuurset meiki teha (isegi mina sain hakkamaa!!!!). Lauvärvid on oma mõnusa, kergelt kreemja, koostiste tõttu väga hea püsivusega ja päeva lõpuks on nende värv vaid veidike tuhmimaks muutunud, kuid see on ju täiesti normaalne.
Toode ei kogune ribadena silmalau joonekeste vahele ja ei lähe ka eriti laiali, kui siis ainult naaatukene.
Ainus, mis minust toote eemale tõukab on see, et lauvärvidel on millegitõttu väga spetsiifiline hais. Natukene meenutab teepuuõli, kuid pikapeale hakkab ninale, ei tea kas minule sattus ehk kehv partii? Õnneks ei teinud see ebameeldiv hais silmadele liiga ja ärritust ei tekkinud.

Avoni värvikvartetid on saadaval Avoni kataloogides hinnaga 8,50 eur (17. kataloogis soodushind 4,99 eur)
Hindeks 8/10


2) Avon põsepunaduo 
Taaskord üks armsa sisuga ja peeglikesega karbikene ilustamaks minu meigikotti, kuid kas selle sisu on ka sama põnev nagu välimus? Eks kohe vaatame.
Tegemist on minu arvates lausa 3in1 tootega, sest selles on põsepuna, päikesepuuder ja kui soovid saad neid mõlemaid ka ju koos kasutada.
Põsepuna on mõnusalt tumepunaka varjundiga ja päikesepuuder pigem heledamapoolsem. Mõlemas sisalduvad kuldsed säravad täpikesed, et põsesarnu esile tuua ja särama panna.
Ma võiksin ju kumbagi eraldi kasutada, kuid teate kui vinge jääb tulemus, kui neid ikkagi koos kasutada? Tavaliselt ma ju meigingi ennast nii, et kannan päikesepuudrit ja siis põsepuna, kuid nüüd on mõlemad tooted ühte pisikesse pakendisse paigutatud ja neid kaht omavahel segades tekib väga kift värvitoon:
Mida ma kindlasti ei soovita, on suurte ringjate liigtustega toote pintslile kandmine. See tolmutab kogu palettil oleva värvi laiali ja pisike protsent sellest jääb vaid pintslile kinni. Soovitan värvi pigem tupsutavate liigutustega pintslile võtta ja seejärel näol laiali ringitada, nii kandub toode ühtlaselt laiali. 
Asi on minus, et ma pole nii edev, aga minu arvates on tootes natuke liiga palju sära, mis jääb päikese käes meeletult sätendama, viitab päikesepuudrile eks? Samas on aga põsepunaks mõeldud toon hästi hele ja see jätab põsed väga loomulikult õhetama, mis on kindlasti toote suureks plussiks.
Kui oma põski nüüd mitte väga tugevalt nühkida, siis püsib ka see toode ilusti päeva lõpuni vastu, küll mitte nii värskena kui paar tundi peale kasutust, kuid õhku see päeva lõpuks ka ei haihtu.
Näonaha jaoks samuti sõbralik ja minult vistrikke ei tekitanud (kusjuures mul on olnud kogemusi, et päieksepuudritaolised asjad tahavad poore ummistada :/).

Avon põsepunaduo on saadaval Avoni kataloogides hinnaga 12,00 eur (17. kataloogis soodushind 7,89 eur).
Hindeks 9/10

Suur aitäh Avoni päkapikkudele! :)

Kuidas teil selle silmameigiga üldse lood on? Oskate ehk soovitada häid lehekülgi kust seda natukene põhjalikumalt õppida saaks (youtube videod on minu jaoks jalgratta leiutamine, nendest ma aru ei saa, sest nad kasutavad korraga 50 erinevat pintslit ja värvitooni, mulle on vaja midagi lollikindlat :D)?
Mõnusat esmaspäevaõhtu jätku!
Eliise

You Might Also Like

0 comments