Tootearvustus: huulepulk ja -palsam ühes, kas tõesti toimiv?

detsember 22, 2014

Hei hei, mõnusat jõulunädala algust!
Suuremad blogihuvilised on kindlasti märganud teiste blogijate arvustusi Maybelline uute Baby Lipside kohta ning ka mina sooviksin omalt poolt sõna sekka öelda.
Arvamusi on olnud nii palju erinevaid ning just seetõttu oli mul eriti põnev katsetamine, et näha, kas minust saab nende toodete kummardaja või hoopiski pean imestama, miks neist nii palju head räägitakse?

Maybelline New York Baby Lips (üldiselt)
Mis tootega on tegu?
Baby Lips huulepalsamid taastavad huuli intensiivselt ja niisutavad neid 8 tundi.* Selline tulemus on saavutatud tänu tõhusale niisutavale ja pehmendavale koostisele, mis sisaldab aaloed**, mett*** ja külluslikult sheavõid. Neis olevad vitamiinid ja ka ravimtaim Centella Asiatica turgutavad huuli, hoides need siledad ja pehmed kaheksa tundi järjest.
* Instrumentaalne test
**Värvitud Baby Lips huulepalsamid sisaldavad aaloed, Centella Asiatica't, E-vitamiini, C-vitamiini, vitamiini B5 ja sheavõid.
***Värvilised Baby Lips huulepalsamid sisaldavad mett, Centella Asiatica't, E-vitamiini ja sheavõid.

Kõik Baby Lips huulepalsamid on huulepulkadena pakitud ning nende pakendid on äärmiselt erksavärvilised ja nunnud. Kuna need sisaldavad endas väga palju erinevaid toimeaineid, mis huultele pehmuse tagavad, siis on üsna tõenäoline saada omale lopsakad ja nunnud beebihuuled. Toode imendub päris kiiresti (kui seda mitte just väga paksu kihina peale kanda) ja niisutatuna püsivad huuled karmil perioodil umbes 3 tundi (kuigi öeldud oli 8 tundi, võib olla on mu huulte olukord hetkel nii täbar, et kuidagi ei venita 8 tundi välja).
Natukene tekitavad need küll huultele sõltuvust, kuid siiski suudavad mõne päevaga eemaldada punetused, parandada lõhed ja anda huultele palju paremat ning tervemat välimust :)

Nüüd natuke lähemalt maitsetest ja ka toonidest, sest mõningatele Baby Lips huulepulkadele on lisatud ka tooni.

Mint fresh
Mint fresh on minu proovitud Baby Lipsidest ainukene, millel pole värvust, kuid mille ravivad omadused tunduvad olevat kõige paremad.
Esiteks kiidaksin juba seda, et sellel on SPF 20, mis tagab huultele kaitse ka suvel rannas olles (te ei kujuta ette ka tegelikult, kui palju kurja päike teie huultele teha võib).  
Kui kanda toodet huultele, siis hakkab see koheselt mõnusalt krabisema ja paneb huuled isegi veidikene kipitama. ma tõesti ei kujuta ette, kui hull see kipitus võib olla siis, kui huulte olukord on väga täbar, kuid ärge muretsege, see kipitus on pigem mõnus kui valus.
Oma lõhnalt on see mõnusalt piparmündine ja see on ka piparmündimaitseline. Lisaks annab see armsat ja loomulikku läiget.
Mint fresh Baby Lipsile hindeks 9/10


Cherry me
Cherry me on üks neist Baby Lipsidest, millel on lisaks mõnusale maitsele ja isuäratavale lõhnale lisatud ka pigmenti ning tegelikult on see päris tugev.
Oma lõhnalt ja maitselt meenutab see kirssi ja on minu arvates ülisarnane ühele Hubba Bubba nätsule, mida ma väiksena ikka natukene närida sain. Ning nagu te ilmselt ka aimate ja ette kujutate, siis on see maitse väga mõnus ja lõhn samuti vägagi isuäratav. Selle huulepulgaga tulevad küll eriti magusad musid, sest see annab huultele ka kirsipunase varjundi. 
See, kui tugevat tooni huulepulk annab on aga täiesti kasutaja enda valik. Mida rohkem kihte peale tõmmata, seda tugevam jääb ka värvitoon. Mina eelistan õrna ja tagasihoidlikku varianti:
Värv püsib peal umbes tunnikese, sest nagu ma juba mainisin, siis neil huulepulkadel on omadus väga kiiresti imenduda ning seetõttu kaob ka värv võluväel.
Mul on tõesti meeletult hea meel, et on "leiutatud" midagi sellist, mis suudab samal ajal ravida, olla mõnusa maitsega ning kõigele tipuks anda ka mahlaka värvitooni.
Cherry me Baby Lipsile hindeks  10/10


Pink punch
Ka Pink punch on Baby Lips, millele on lisatud sekka värvitooni, mis on oma pakendis täiesti neoonroosa, huultele annab aga hoopiski pehme ja armsa pigmendi. 
Oma lõhnalt on see vägagi magus ja minule meenutab maasikat. Huultel jääb see samuti väga magusa maistega ja see tekitab pidevalt tahtmist seda maha limpsida...
Värvitoonilt on see selline heleheleroosa, millega peab aga väga ettevaatlik olema, sest kui seda kanda liiga paksu kihina, siis jääb see üpriski võõras ja tehislik. 
Mina aga tõmbasin 2x kihi ja tulemus jäi päris nunnu:
Pink punch Baby Lipsile hindeks  9/10

Baby Lipsides mina õnneks pettuma ei pidanud ja nõustun täielikult selle hea vastukajaga, mida selle kohta räägitakse. Nagu te ka hinnangute põhjal nägite on minu lemmikuks Baby Lipsiks Cherry me, oma võrratu värvitooni, maitse ja niisutavate omaduste poolest, kuid suviseks kaaslaseks saab kindlasti värskusest pakatav Mint fresh. 

Baby Lipse nägin liikumas juba Kaubamaja ilumaailmas, hinnaks 3 eurot :)

Imelist jõuluootust!
Eliise

You Might Also Like

4 comments

  1. Hind on neil 3 eurot.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh, super, aitäh Sulle! :)
      Imelist jõuluaega! :)

      Kustuta
  2. Mina olen juba Baby Lipse ammu juba proovinud, ja ma olen neid juba 6tk kogunud ning ka mina olen nendega väga rahul!
    Minu lemmik on samuti Cherry Me, ja veel on väga hea Peach Kiss (lillas pakendis). Samuti on mul ka eraldi Sunscreen (sinises pakendis), mis kaitseb huuli päikese eest väga hästi. Veel katkisematele huultele sobiks Intense Care* (kollases pakendis).
    Kauneid ja rahulikke pühi! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh aitäh, et oma kogemusi jagasid! :)
      Ma olen samuti kuulnud rohkelt kiidusõnu Peach Kissi kohta ja seda plaanin ka õige pea katsetada suurest uudishimust (nagu ma aru saan on see ka väga loomuliku tooniga, seega veel põhjuseid, miks see mulle kindlasti meeldiks). :)
      Imelisi jõulupühi ka Sinule! :)

      Kustuta